7.8.2020

Opiskelijakortin ja jäsentarran postituskäytännöt muuttuivat

Muokkaamalla postitukseen liittyviä käytäntöjä OSAKO pyrkii helpottamaan syksyn ruuhkia toimistolla sekä varautumaan siihen, etteivät kaikki pääse noutamaan korttia etäopiskelun vuoksi.

Opiskelijakorttien ja tarrojen postitukseen liittyviin käytäntöihin on tehty muutoksia. Tästä eteenpäin voit tilata postituksen opiskelijakortille ja/tai lukuvuositarroille Kide.appin verkkokaupasta. Postituksen tilaaminen tapahtuu siis kätevästi Kide.appissa kortin/tarran tilaamisen yhteydessä, eikä sitä enää tarvitse pyytää erikseen.

Muutoksella halutaan sujuvoittaa korttien ja tarrojen tilaamista, postituksen järjestämistä sekä huomioida sen vaatimat resurssit paremmin. Korontilanteen vuoksi useimmat opiskelijat aloittavat lukuvuoden etänä, eivätkä välttämättä pääse noutamaan korttejaan paikan päältä. Kysyntä opiskelijakorttien ja jäsentarrojen postittamiseen on muutenkin kasvanut viime vuosina toistuvasti mm. monimuoto-opiskelun lisääntymisen myötä, joten prosessin hiominen oli muutenkin ajankohtaista.

Korttien postitus auttaa myös vähentämään ruuhkaa toimistolla, jolloin koronarajoitusten huomioiminenkin käy helpommin.

Huom! Jos ehdit jo vanhaan tyyliin pyytämään meitä sähköpostilla lähettämään tarran sinulle postitse, ei sinun tarvitse tilata postitusta enää erikseen.

Apuja opiskelijakortin tilaamiseen löydät tästä artikkelista. Opiskelijakorttiasioissa voit myös olla yhteyksissä OSAKOn pääsihteeriin.

Yhteistyössä

Ihanaa olla osakolainen!