OSAKOn päivystys siirtyy verkkoon

Oulun ammattikorkeakoulu sulkee kampuksensa 18.3.-13.4 väliseksi ajaksi. Myös OSAKOn toimisto on kiinni tuon ajan, ja päivystämme sillä välin etänä. Lue Oamkin tiedote kampusten sulkemisesta täältä: https://www.oamk.fi/fi/oamk/ajankohtaista/?kieli=&ak_osio=uutisjuttu&kid=68&tiedote_id=64897.

OSAKOn päivystys siirretään verkkoon

OSAKOn toimisto on perinteisesti ollut auki neljänä päivänä viikossa, jonka lisäksi olemme olleet saatavilla aukioloaikoina nettisivujemme chatin kautta. Oulun ammattikorkeakoulun sulkiessa kampuksensa myös opiskelijakunta siirtyy etätyöskentelyyn ja sulkee toimiston ovet. Päivystämme etäyhteyksien päässä ma-to klo 10-16 välillä. Päivystysaikoina meidät tavoittaa esimerkiksi Facebookissa, verkkosivujen chatin kautta www.osakoweb.fi, sähköpostilla sekä puhelimitse. Yhteystiedot löydät täältä: http://www.osakoweb.fi/yhteystiedot/.

Muista digitaalinen opiskelijakortti

Myös opiskelijakorttiasiat onnistuvat kätevästi etänä digitaalisen opiskelijakortin ansiosta. Opiskelijakunta OSAKOn jäsenenä voit ladata Pivon digitaalisen opiskelijakortin, jolla saat kaikki samat edut kuin fyysisellä kortilla. Voit ottaa mobiilikortin käyttöön heti, kun olet liittynyt opiskelijakunnan jäseneksi ja maksanut jäsenmaksun.

Katso ohjeet Pivon mobiilikortin aktivoimiseksi videolta.

OSAKO seuraa edelleen aktiivisesti korona-tilanteen etenemistä, sekä viranomaisten ja Oulun ammattikorkeakoulun tiedotusta ja ohjeita asiasta. Seuraa Oamkin tiedotusta Oivassa tai sivulla oamk.fi/koronavirus.

Lisätietoja muualla verkossa:

Ihanaa olla osakolainen!